Вести

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS

Јачање заштите потрошача у Србији

Имајући у виду велике промене навика потрошача које су настале као последица пандемије новим корона вирусом, Национална организација потрошача Србије са својим чланицама спроводи неколико различитих пројеката истраживања индекса задовољста потрошача малопродајним трговинским ланцима. Основни циљ истраживања је, поред општих ставова потрошача и утврђивање утицаја константних и готово свакодневних промена околности на перцепцију куповине за време трајања пандемије новим корона вирусом на тржишту Србије.

Европска комисија тврди да је прекршена Директива о путовањима и да су се државе оглушиле о препоруку да ваучере нуде на добровољној бази, а не да их обавезно уручују у случају да путовање није реализовано.

Цене заштитних маски на почетку епидемије је била класичан пример профитерства у Србији и уколико се та ситуација понови, ми ћемо позвати грађане да бојкотују оне трговце који подигну цене маски на непримерен ниво, каже за Нова.рс Горан Паповић из Националне огранизације потрошача Србије. Он истиче да је сигурно да је и држава током ванредног стања могла да пропише да цена маски буде нижа него што је прописала.