Вести

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS

Јачање заштите потрошача у Србији

Овде можете преузети комплетно саопштење у .pdf формату

САОПШТЕЊЕ ЗА ЈАВНОСТ

У циљу истинитог и објективног информисања потрошача и јавности у Србији, као одговор на злонамерно извртање чињеница и покушаја дезинформисања потрошача и јавности уопште, на конференцији за новинаре под називом КО У СРБИЈИ ИНФОРМИШЕ ПОТРОШАЧЕ? сазване од стране самозваних независних организација потрошача Србије,

Oдржана је друга седница Савета министра за заштиту потрошача у понедељак, 21. априла 2008. године у Влади Србије, којом је председавао министар трговине и услуга Предраг Бубало. На седници су усвојене препоруке за оснивање саветодавних центара за заштиту потрошача у Београду, Новом Саду, Крагујевцу, Нишу, Суботици, Зрењанину, Шапцу, Ужицу, Зајечару и Лесковцу, који ће бити оснивани у две фазе, као и покретање јединственог инфо (call) центра.

Члан 78  Заштита потрошача

Уговорне стране ће сарађивати како би усагласиле стандарде заштите потрошача у Србији са стандардима у Заједници. Делотворна заштита потрошача је нужна како би се обезбедило ваљано функционисање тржишне економије и та заштита ће зависити од развоја административне инфраструктуре ради осигурања надзора над тржиштем и спровођење закона у овој области.