Вести

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS

Јачање заштите потрошача у Србији

Онлајн трговина: Грађани највише проблема имали са кашњењем и губитком пошиљки

У првих 10 месеци ове године остварен је раст промета у трговини на мало од 5,2 одсто у односу на исти период лане.

Тржиште  малопродаје у Србији је од почетка пандемије добро снабдевено и очувана је ценовна стабилност. Ово је изјавио данас државни секретар у Министарству трговине Урош Кандић на конференцији  "OFF/ON Line" у организацији Новосадског сајма.

- На добру снабдевеност утицала је јака сировинска база, док је неочекивано великом расту промета у трговини на мало значајно допринела експанзија електронске куповине – оценио је Кандић. – Очекује се да ће се ширење овог вида трговине наставити и по завршетку ширења корона вируса, а за то постоји велики простор.

Према његовим речима, највећи број притужби грађана односио се на проблеме при испоруци робе.

- Услед велике експанзије онлајн поруџбина, десило се засићење, јер инфраструктура испоруке није могла да прати толики раст – објаснио је Кандић. - Дешавало се да касне пошиљке и да се губе, али се тај проблем сада полако превазилази.

Он је додао да је лане регистрован само један нов оператер, а да је од септембра ове године осам предузећа поднело захтеве за добијање дозволе за рад Министарству. То је, како истиче, најбоља илустрација повећања обима електронске трговине током пандемије.

Извор: Новости