Поскупљује хигијена
Произвођачи и увозници средстава за хигијену уз сваку испоруку достављају нове, више ценовнике.
Произвођачи и увозници средстава за хигијену уз сваку испоруку достављају нове, више ценовнике.
Трешње су јуче на пијаци коштале и 200 динара. Цена младог кромпира скочила је са 130 на 200 динара, лимун је са 170 поскупео на 250, док је за грашак на појединим местима било потребно издвојити невероватних 350 динара. Пијаца, чини се, никада није била скупља.
Исти производ у различитим градовима у Србији често има и другачију цену. Потрошачима није јасно како је то могуће, а трговци истичу да цена зависи од трошкова пословања.
Непотпуне информације о кредитима и кредитним картицама, свеобухватне акције и попусти у трговинама који заправо важе за мали број артикала, најчешће су обмане и заблуде до којих се кроз телевизијске рекламе доводе потрошачи у Србији.
Европске земље у 2012. години су Европском систему упозоравања потрошача (РАПЕКС) пријавиле 2.278 потенцијално опасних производа искључујући прехрамбене, што је за резултат имало предузимање неопходних мера за заштиту здравља и безбедности потрошача.