среда новембар 22 , 2017

Беко производи поново у сервисној мрежи

Након кратког застоја у сервисирању "Беко" производа због неликвидности генералног увозника, обавештавамо потрошаче да је званично настављена редовна сервисна активност.

Опширније: Беко производи поново у сервисној мрежи

 

Саветовање у Крагујевцу

ПОВОДОМ СВЕТСКОГ ДАНА ПРАВА ПОТРОШАЧА

НАЦИОНАЛНА ОРГАНИЗАЦИЈА ПОТРОШАЧА СРБИЈЕ И

ЕКОНОМСКИ ФАКУЛТЕТ УНИВЕРЗИТЕТА У КРАГУЈЕВЦУ

организују

С А В Е Т О В А Њ Е

са међународним учешћем

НОВА ЗАКОНСКА РЕШЕЊА У ОБЛАСТИ ЗАШТИТЕ ПОТРОШАЧА

13. - 14.  МАРТ 2009. ГОДИНЕ

ХОТЕЛ „ШУМАРИЦЕ" КРАГУЈЕВАЦ

ПРОГРАМ САВЕТОВАЊА

ПЕТАК, 13. МАРТ

11:00  СВЕЧАНА АКАДЕМИЈА

- Зоран Николић, председник Орг. одбора

- др Слободан Милосављевић, министар трговине и услуга

- Верољуб Стевановић, градоначелник Крагујевца

- проф. др Слободан Малинић, декан Економског факултета

- Милић Марковић, председник НОПС-а

12:00  Коктел

12:30   С А В Е Т О В А Њ Е

„НОВА ЗАКОНСКА РЕШЕЊА У ОБЛАСТИ ЗАШТИТЕ ПОТРОШАЧА"

- мр Љиљана Станковић, помоћник министра трговине и услуга

- презентација радова/излагање референата (по 10-12 минута)

- д и с к у с и ј а

15:00 Ручак

 

СУБОТА, 14. МАРТ

10:00 Наставак саветовања

„НОВА ЗАКОНСКА РЕШЕЊА У ОБЛАСТИ ЗАШТИТЕ ПОТРОШАЧА"

- презентација радова/излагање референата (по 10-12 минута)

- д и с к у с и ј а

 

Уместо обештећења - поскупљење

Гасна криза као да тек почиње да нас стиже. Није било довољно смрзавања протеклих дана, те су предстваници власти похитали да нас „угреју“ најавом повећања цена гаса. Делује нестварно, али у Србији све је могуће.

Опширније: Уместо обештећења - поскупљење

   

Поруке (sms) неће бити укинуте

Национална организација потрошача Србије је уз адекватну помоћ Удружења корисника мобилних телефона Србија (http://www.facebook.com/group.php?gid=51299263768), успела да потрошачима врати оно што им припада.

Опширније: Поруке (sms) неће бити укинуте

 

Укидање бесплатних порука (sms)

Поводом обавештења, односно "подсећања" Мобилне Телефоније Србије о искоришћавању бесплатних порука, НОПС обавештава јавност о следећим чињеницама.
Приликом куповине одређених промотивних пакета, МТС као и други оператери на подручју наше земље имају обавезу да јасно упознају потрошача са свим елементима од значаја за прихватање понуде. Дакле, уколико потрошач није добио званичну информацију да бесплатне поруке важе до одређеног периода, самим тим ова одлука је ништавна.

Опширније: Укидање бесплатних порука (sms)

   

Страна 136 од 142

Consumers International

ImageНезависна глобална кампања гласа за потрошаче.

Са преко 220 организација чланица у 115 земаља.

Медији о нама

ImageMишљења, коментари...

Како нас медији коментаришу. Шта мисле о нашој организацији, шта нам предлажу, шта нам замерају

Издаваштво

ImageИздавачи и потрошачи

Овде можете преузети комплетне публикације о витаминима, сладоледима, адитивима...