25. 04. 2024.

 

Удружења за заштиту потрошача у првом кварталу ове године добила су 3.955 приговора потрошача који се углавном односе на квалитет робе или услуге, речено је данас у Привредној комори Србије (ПКС) на седници Одбора за трговину ПКС-а.

Секретар Удружења ПКС-а за трговину Гордана Хашимбеговић казала је да је у 2013, регистровано 13.695 приговора потрошача или за 5.000 више него 2012. године.

Она је нагласила да су потрошачи у Србији више заштићени од септембра од када се примењује нови Закон о заштити потрошача, а који је употпуности усклађен са закониима ЕУ.

Према њеним речима, потрошачи ипак треба више да пазе и воде рачуна где купују, али и да за купљену робу траже гаранцију и рачун.

Председник Управног одбора Републичке уније потрошача Денис Перуничић казао је да се највећи број примедби потрошача односи на лажно рекламирање.

Он је нагласио да се у Србији лажно оглашавање од стране продаваца, које купца доводи у заблуду, и даље слабо санкционише.

На данашњој седници Одбора за трговину ПКС-а, представници Министарства трговине подсетили су данас шта су све новине новог Закона о трговини.

Извор: Блиц

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS