петак јун 23 , 2017

Медији о нама

Резултати бојкота ("Пословна жена", 02.04.2008.)

Десетодневни бојкот потрошача имао је за намеру да пошаље озбиљно упозорење државним органима, произвођачима и велетрговцима који потрошаче стављају у незаштићен и крајње неповољан положај, што је у супротности са важећим законима Републике Србије, пре свих, Закона о заштити потрошача, Закона о ценама и Закона о заштити конкуренције.

Опширније: Резултати бојкота ("Пословна жена", 02.04.2008.)

 

Марже преврћу новчанике ("Дневник", 02.04.2008.)

Марже преврћу новчанике

Иако нису изнели конкретне податке, у Националној организацији потрошача Србије (НОПС) задовољни су десетодневном акцијом бојкота трговаца и произвођача, која је трајала од 17. до 27. марта. НОПС је потрошаче позвао на уздржавање од куповине због неконтролисаног раста цена.

Опширније: Марже преврћу новчанике ("Дневник", 02.04.2008.)

 

Бојкот пробудио свест потрошача ("Бизнис новине", 02.04.2008.)

Бојкот потрошача пробудио свест грађана

Позиву на десетодневно уздржавање од куповине основних прехрамбених производа одазвало се 83 одсто потрошача, док 11 одсто није учествовало, саопштила је јуче Национална организација потрошача Србије (НОПС), која је организовала бојкот.

Опширније: Бојкот пробудио свест потрошача ("Бизнис новине", 02.04.2008.)

   

Изнуђена снижења ("Курир", 21.03.2008.)

ИЗНУЂЕНА СНИЖЕЊА!

Највише намирница појефтинило у „М Родићу", чак девет, цена јетрене паштете са 31,33 спала на 29 динара, а шећера са 59 на 40 динара за килограм, уље „витал" у „Меркатору" снижено са 114 на 109,50.

Опширније: Изнуђена снижења ("Курир", 21.03.2008.)

 

Позив на бојкотовање ("Глас јавности", 18.03.2008.)

Позив на бојкотовање хлеба, млека и меса...

Национална организација потрошача Србије позвала је јуче све потрошаче на десетодневни бојкот, односно на уздржавање од куповине производа и услуга због неконтролисаног раста цена. Та организација је препоручила грађанима да у предстојећих десет дана у најмањој могућој мери купују производе који су први поскупели у новом таласу раста цена.

Опширније: Позив на бојкотовање ("Глас јавности", 18.03.2008.)

   

Страна 7 од 9

Consumers International

ImageНезависна глобална кампања гласа за потрошаче.

Са преко 220 организација чланица у 115 земаља.

Медији о нама

ImageMишљења, коментари...

Како нас медији коментаришу. Шта мисле о нашој организацији, шта нам предлажу, шта нам замерају

Издаваштво

ImageИздавачи и потрошачи

Овде можете преузети комплетне публикације о витаминима, сладоледима, адитивима...