понедељак октобар 23 , 2017

Правни тим саветује

ПОТРОШАЧ ПИТА

Годинама користим услуге роминга док боравим у Црној Гори, али ове године сам имала баш лоше искуство.

Уплатила сам роминг пакет у трајању од десет дана и оператеру сам послала поруку са захтевом. Одговорили су ми да је захтев стигао и да ће ме обавестити, као и сваке године, када буде активиран. Ускоро ми је стигла порука да је роминг пакет активиран и да траје 10 дана. Више ме нису ништа обавештавали, па чак ни да је пакет истекао, када је прошло 10 дана, само су ми испоставили рачун од 12.500 динара без пореза. Претходних година сам увек од оператера добијала поруке које ме подсећају када истиче пакет, а посебно последњег дана да не бих ушла у скупљу тарифу. То је овог пута изостало, па ме занима да ли имам право да се жалим и да ли има шансе да рачун буде поништен?

 

 

Правни тим саветује:

Оператер није био у обавези да вас обавести када вам истиче пакет. У складу са наведеним, не постоји правни основ да не платите спорни рачун. Мишљења смо да је у конкретном случају потрошач упознат са свим предуговорним обавезама и условима коришћења пакета, а нарочито у погледу цене и периода важенја услуге. Самим тим, не постоји законска обавеза за трговаца да потрошача обавештава непосредно пред истек пакета, већ овај сегмент обавештавања спада у пословну политику трговца.

Consumers International

ImageНезависна глобална кампања гласа за потрошаче.

Са преко 220 организација чланица у 115 земаља.

Медији о нама

ImageMишљења, коментари...

Како нас медији коментаришу. Шта мисле о нашој организацији, шта нам предлажу, шта нам замерају

Издаваштво

ImageИздавачи и потрошачи

Овде можете преузети комплетне публикације о витаминима, сладоледима, адитивима...