петак јун 23 , 2017

Резултати анкете „Утицај друштвених мрежа на навике потрошача“

Резултати анкете „Утицај друштвених мрежа на навике потрошача“


1173 учесника анкете објављене на сајтовима удружења и ФБ страници.

81% испитаника је активно на 1-2 друштвене мреже и прате до 50 страница.

Путем друштвених мрежа купује 56% зато што тако штеде новац и време.

12% прати трендове и купује на друштвеним мрежама артикле који су популарни.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оно што је забрињавајуће је да je 32% приликом куповине добило несаобразан или погрешан артикал и нису могли да га замене тј. врате.

Consumers International

ImageНезависна глобална кампања гласа за потрошаче.

Са преко 220 организација чланица у 115 земаља.

Медији о нама

ImageMишљења, коментари...

Како нас медији коментаришу. Шта мисле о нашој организацији, шта нам предлажу, шта нам замерају

Издаваштво

ImageИздавачи и потрошачи

Овде можете преузети комплетне публикације о витаминима, сладоледима, адитивима...